7R z odświeżonym brandem i nowym taglinem Future.Log.On.

7R, polska firma specjalizująca się w dostarczaniu innowacyjnych oraz ekologicznych powierzchni magazynowo-produkcyjnych, zaprezentowała odświeżony system identyfikacji wizualnej i werbalnej. Od 14 lutego pod adresem 7rsa.pl funkcjonuje nowa strona internetowa przedsiębiorstwa, której integralną częścią jest blog z eksperckimi treściami dotyczącymi rynku nieruchomości komercyjnych. Odświeżona paleta kolorów, spójny styl fotografii, ikon i map oraz zmieniona czcionka to tylko część elementów nowego brandu 7R. Dodatkowo marka 7R została wzbogacona o tagline Future.Log.On.

7R jest na polskim rynku już od ponad 13 lat. Nasz dynamiczny rozwój w ostatnich latach spowodował potrzebę odświeżenia sposobu komunikacji marki z rynkiem, dlatego przygotowaliśmy nowy system identyfikacji brandu. Nowa odsłona 7R jest jeszcze bardziej nowoczesna i innowacyjna. Stawiamy na pokazanie w przejrzysty sposób wartości, jakimi kierujemy się w biznesie, i długoterminowej perspektywy firmy, co wybrzmiewa w nowym taglinie naszej marki.

Tomasz Lubowiecki

założyciel i prezes zarządu 7R

W ramach rebrandingu powstała dodatkowa forma logotypu 7R, która ma lekką, nowoczesną i linearną formę. Uzupełnieniem logo jest tagline Future.Log.On., zapraszający klientów do zapoznania się z marką i jej wartościami, zwracający uwagę na długoterminową jakość obiektów, które tworzy 7R.

Ważnym aspektem rebrandingu jest nowy design fasady budynków dewelopera i jej mocniejsze wyeksponowanie. Stanowi ona charakterystyczny i rozpoznawalny element marki 7R, dlatego też nowy system identyfikacji rezonuje z jej designem.

Zmiany zaszły także w palecie kolorów. Seria fotografii produktowych, nowe mapy oraz szyte na miarę ikony to kolejne nowe elementy, które mają zapewnić jak najlepsze doświadczenie wszystkim, którzy chcą poznać produkty oraz markę 7R. Firma jako swoją czcionkę firmową wybrała “Lato” autorstwa polskiego designera Łukasza Dziedzica. Jest to nowoczesna czcionka, która występuje w różnych odmianach, co pozwala na tworzenie silnych, klarownych i zróżnicowanych przekazów.

Stworzyliśmy cały system wyróżników języka wizualnego, by 7R było jak najbardziej charakterystycznym brandem oferującym odbiorcom najlepsze doświadczenie. Projektując architekturę brandu 7R podeszliśmy holistycznie, dbając o konsekwentne zaprojektowanie każdego elementu. Siłę marki budujemy m.in. przez konsekwencję. W ten sposób tworzymy jej rozpoznawalność.

Katarzyna Dorocińska

Head of Marketing & Communications w 7R

Nowa strona internetowa i 7R.Blog.On

7R pod adresem 7rsa.pl uruchomiło także nową stronę internetową z odświeżonym designem, nowymi treściami i dużo bardziej intuicyjną nawigacją. Użytkownik znajdzie na niej wszystkie najważniejsze informacje o firmie, może sprawdzić aktualną mapę inwestycji dewelopera i wolnych powierzchni na wynajem, a także w łatwy sposób skontaktować się z ekspertami czy zapisać do newslettera.

Istotną częścią strony jest 7R.Blog.On – przestrzeń blogowa, gdzie eksperci dzielą się swoją wiedzą na temat rynku nieruchomości komercyjnych i kluczowych trendów. Wśród udostępnionych wraz ze startem strony treści są zarówno te, które dotyczą rynku magazynowego, projektowania architektonicznego czy ESG. Materiały są przygotowane w różnych formatach – na odbiorców czekają artykuły, wywiady, podcasty i wideo.

Rekordowe wyniki 7R w 2021

W 2021 roku 7R oddało do użytku niemal 400 000 mkw. certyfikowanej powierzchni, podwajając tym samym wynik sprzed roku. W tym czasie firma sprzedała także funduszom inwestycyjnym 17 projektów na łączną kwotę niemal 400 mln euro. Wzrosła także liczba najemców dewelopera, który w 2021 r. wynajął niemal 500 000 mkw. notując 25% wzrost rok do roku. Z kolei portfel nieruchomości, którymi zarządza 7R, przekroczył 1 mln mkw.

Obiekty 7R charakteryzują się wysoką jakością wykonania, a także technologicznymi i proekologicznymi rozwiązaniami. Są budowane w zgodzie ze standardami ESG, przez co są przyjazne dla środowiska naturalnego, a dodatkowo oznaczają konkretne oszczędności dla najemców, związane m.in. z ograniczeniem kosztów eksploatacji.

Od dawna widzimy duże zainteresowanie naszymi obiektami zarówno ze strony najemców, jak też inwestorów. W 7R oferujemy magazyny typu big box, jak również szyte na miarę BTS-y czy magazyny miejskie z naszej linii City Flex Last Mile Logistics. Cieszą nas świetne wyniki z poprzedniego roku, ale patrzymy już w przyszłość. W 2022 r. zamierzamy oddać do użytku ok. 1 mln mkw. powierzchni, a w połowie roku zgodnie z planem rozpocząć budowę naszej pierwszej zagranicznej inwestycji w Czechach.

Bartłomiej Krawiecki

wiceprezes zarządu i COO w 7R


 

Załączniki